8 de gener del 2008

primer post de l'any...

aquest és el primer post del 2008... m'ha costat, però estic enmig d'un trasllat de pis que ha estat a punt d'acabar amb la meva salut, sort de la familia i alguns amics que han col.laborat en la causa! gràcies a tots! quan pugui penjaré fotos del pis nou, penso que per ser barcelona he tingut sort, el pis està reformat i dóna a un parc, és a dir que tinc poc soroll, que vivint a barcelona es molta, moltissima sort!!
i amb tot això no he tingut gaire de temps de dibuixar, així que us penjo uns detalls d'una de les il.lustracions que estic fent a la feina. no és el meu estil, però el client es qui decideix, ja ho diuen que "qui paga, mana"! jeje. són unes il.lustracions per a decorar uns menjadors escolars, encarat a nens de 5 a 10 anys.



1 comentari:

Jorfe ha dit...

Esperem que li segueixin molts més a aquest primer!!!