31 de gener de 2008

la màquina de fer cors...

L'avi del Pau era molt gran, i deia que estava cansat de tot! Tot li semblava malament: el soroll del carrer, els cotxes, els nens cridant, si feia fred perque tenia por d'agafar un costipat, si feia calor perque suava, el menjar perque ja no era tan bo com abans,... tot!
I el Pau, que era un noi molt llest va decidir que de gran inventarà una màquina que converteixi les queixes dels avis en estima, que la posarà en pots i la regalarà als amics, a la família, als veins, i a tothom que es trobi perque de gran no es tornin uns vells rondinaires com el seu avi.

El abuelo de Pau és mayor, y ya está cansado de todo! Todo le molesta: el ruido que se oye de la calle, los coches, los niños gritando, el frio porque dice que se resfriará, el calor porque le hace sudar, la comida porque antes era más buena,... todo!
I Pau, que es un chico muy listo ha decidido que de mayor inventará una máquina que convierta todas la quejas de los abuelos en cariño, que lo pondrá en botes y se lo regalará a amigos, familia, vecinos, y a todo el que se cruze con él para que de mayores no se vuelvan como su abuelo.

1 comentari:

Blanquita de los Bosques ha dit...

Qué idea tan bonita!

Me gusta mucho.

Un beso!