31 de juliol del 2014

bed time story...

Si, bed time story! 

Cada mes les noies de Sodalicious proposen un tema d'Art Journal i jo sempre dic que ho faré però sempre em falta temps, però aquest mes va ser diferent, només llegir el post sobre el tema, em va vindre al cap la idea i el mateix vespre a casa em vaig posar a fer-ho!
bed time story il.lustració i scrap...
La il·lustració està feta amb acrílics i els fons decorat amb un segells d'estrelles i les lletres del títol que també són de Sodalicious, us he dit que sóc fan d'aquestes noies i la seva marca? jajaja

detall del títol i el fons de estrelles...
La història de la il·lustració és molt senzilla però molt real, perquè més d'una nit se'm tanquen els ulls mentre llegeixo, així que el tema d'aquest mes m'anava perfecte... 

Espero que us agradi!

Si teniu curiositat seguint aquest link podeu veure la resta d'inspiracions del equip de disseny, que valen molt la pena! 

-----------------------------------------------------------------------

si, bed time story!

Todos los meses las chicas de Sodalicious proponen un tema de Art Journal, y siempre quiero participar, pero nunca tengo tiempo, aunque esta vez fue distinto, porque al leer el tema que proponía, me vino la idea clara de lo que quería hacer, y ese mismo día me puse a ello.

La ilustración está hecha con pinturas acrílicas, y el fondo decorado con un sello de estrellas y unas letras para el título que también es de Sodalicious, os había dicho que soy fan de esta marca? jajaja

La historia de la ilustración es muy sencilla pero muy real, y es que más de una noche me duermo con el libro mientras leo, así que el tema me iba perfecto!

¡Espero que os guste!