19 de març del 2014

llibreta amb nous materials...

Quan vaig estar a Montpellier als CaravelleDays vaig conèixer la Laurence de Laura Pack i de seguida em va cridar l'atenció els materials que tenia. Sobretot el Flex'Plak, un material de fibres de cuir que es pot troquelar, estampar, cosir,...

Jo tenia pendent fer aquesta llibreta per algú que escriu poesia, i el Flex'Pack em va anar perfecte per a fer les tapes decorades.


Vaig espraiar el Flex'Pack amb tinta en spray de color negre i un stencil de lletres, i com que no tenia títol, perquè no és un mini-àlbum, si no una llibreta, doncs vaig escriure alguns conceptes amb cal·ligrafia per a crear la portada.


El Flex'Pack és un material és flexible i molt resistent, i queda genial amb l'embossing en fred!

Si algú vol provar el material el podeu trobar a la seva pàgina web Laura Pack Boutique o per primer cop vindrà a Barcelona al HandMade festival!!! Jo també hi seré, ens trobem allà? 

--------------------------------------------------------

En enero, cuándo fui a Montpellier conocí a la Laurence, de Laura Pack, y al momento me gustaron los materiales que tenía. El que más el Flex'Plak, un material de fibras de cuero que se puede troquelar, estampar, coser,..
Yo quería hacer esta libreta hace días, para regalar a alguien que escribe poesía, i el Flex'Plak me vino perfecto para hacer la portada con un stencil de letras y esprai negro. Como era una libreta y no un álbum, no tenía título, así que escribí algunos conceptos con caligrafía para crear la portada.

El material és flexible y resistente, y queda genial con el embossing en frio que le da relieve.

Si alguien quiere probar ya el material lo puede comprar en su web Laura Pack Boutique, y si no, la podéis encontrar en Barcelona en la próxima HandMade festival! Yo también estaré allí ayudándola, nos vemos allí?

1 comentari:

clear colours ha dit...

Qué chulo! Me gusta mucho la mezcla de color blanco, negro y kraft