19 de novembre del 2013

project life, vacances...

Uf! m'he de posar les piles amb el project life ja!

I cada vegada tinc més clar, que he de buscar un altre format que em vagi millor per al project de l'any que ve! O fer un Layout per setmana així no em cal estar tan pendent de tindre fotos de tot, o fer-ho cada dos setmanes, o fer-ho amb il.lustracions,...

Aquesta és una de les págines que més m'agrada de les que he fet fins ara!

És una setmana d'agost que la vaig fer quasi bé tota amb il.lustracions, portava tota la setmana amb angines i no tenia forces per a fer scrap, així que em vaig instal.lar al sofà amb la manta, el bloc de dibuix i les aquarel.les!

Project life amb il.lustracions

Truc: Les il.lustracions senzilles amb aquarel.la també poden servir per a substituir fotografies en alguna pàgina que estigui molt plena de fotos, així ens queda més variat.

Ara que ja s'apropa final d'any, ja teniu pensat en com fareu el project life de l'any que ve? si, si, ja sé que és molt d'hora, però en dos dies ja ens plantem al nadal! jaja

----------------------------------------------------------

Tengo que ponerme las pilas con el project life! pero cada vez tengo más claro que para el año que viene tengo que buscar otro formato que me vaya mejor, como hacer un Layout por semana, o hacerlo con ilustraciones, o una página cada dos semanas,...

Esta es una de las páginas que más me gusta de las que he hecho hasta el momento para el Project Life! Es una semana del mes de agosto que estaba enferma y me pasé la semana en el sofá con el bloc de dibujo, las acuarelas y la mantita! 

Truco: las ilustraciones sencillas con acuarela van muy bien para sustituir fotografías en páginas del project life que estén muy llenas de fotografías. 

Ahora que se termina el año, ya tenéis pensado como haréis el project del año que viene? si, ya sé que es muy pronto, pero en dos días será navidad! jajaja

11 comentaris:

Silvia ha dit...

Hola Alba, no és la primera vegada que t' ho dic, les teves il.lustracions són super boniques, jo no faig PL, trobo massa ferragos documentar el dia a dia, però sent com és una cosa tant personal, no veig una sol.lució mes original i perfecte per documentar que els propis dibuixos i més si són com els teus.
Felicitats per la idea!!!
Quines angines més productives!!!!!
ptns!!

Cristina ha dit...

¡Eres una artista! Vaya ilustraciones más bonitas! Yo no sé ni pintar un árbol... jejejeje...
Pues el año que viene no sé todavía lo que haré. Quiero seguir haciendo el PL así que dependiendo del tiempo que tenga haré un formato más conplejo o algo más sencillo. MI PL del 2012 era mucho más simple que el del 2013, pero hasta que no vea el resultado del 2013 impreso no me decidiré... ;-)

Alba Slak ha dit...

Silvia, moltes gràcies! la veritat és que m'estic plantejant seriament que el pròxim project life sigui amb il.lustració! tot i que requereix molt més temps...

Cristina, yo también seguiré con el PL el 2014, me parece perfecto para documentar, aunque tengo que ver que formato me va mejor, con sólo scrap me está costando terminarlo y llevarlo al día...

Anònim ha dit...

WOW WOW y REWOW. Sin palabras!

Yo creo que el PL hay que adaptarlo a las necesidades de cada uno. ¿Quién ha dicho que tenga que ser de determinada manera? ;)

delnorai ha dit...

Hola, que bonito, me encanta.
Es super creativo.

Olga O ha dit...

Quines i·lustracions més boniques!!

rosa verdosa ha dit...

brutals aquestes il·lustracions!!!!!!! Molt bona idea pel PL!!!!!

Unknown ha dit...

¡¡¡qué pasada Alba!!! tus ilustraciones son alucinanates, me encanta
besos
cris
lalchimisteartisane.blogspot.com
projectlifeaqui.blogspot.com

Dorcas y algo más ha dit...

Es muy lindo y encantador tu proyecto.
Estás hecha una ARTISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sonrisas decolores y muchas bendiciones.
¡¡¡¡¡FELIZ NAVIDAD!!!!!

Unknown ha dit...

La veritat és que a mi també m'agrada com t'ha quedat aquesta pàgina. Jo l'any passat també em vaig plantejar fer Project life, però ho vaig trobar una mica esclau!!ji,,ji...Jo crec que cada una ha de trobar la seva pròpia estructura pequè li sigui còmoda la creació.
Passa't pel meu bloc, tens un detall!!
http://tresorsdscrap.blogspot.com.es/

Meri ha dit...

m'encantaaa! no se m'havia acudit la idea de aprofitar x dibuixar!!! ohhh! aquí em quedo esperant a veure quina solución trobes al tema!! estic flipant de lo polifacética q ets!