14 de maig del 2013

project life 2013, abril...

cada cop tinc més ritme fent el project life, i amb el mes d'abril em vaig posar ràpid al dia! aquest mes ha estat quasi bé el contrari que el mes passat, aquest cop hi ha més fotos que no pas journaling!

cada mes tengo más ritmo con el project life, y con el mes de abril no me costó nada ponerme al día! Este mes ha salido al contrario que el pasado, muchas fotos y poco journaling!

setmana 13, resumida quasi bé només amb fotos...
semana 13, resumida casi solamente con fotos...


setmana 14...
m'agrada l'espai gran que permet fer un resum de tota la setmana; he usat un paper de scrap que imita la pissarra, i he escrit amb un ''posca'' blanc i m'encanta el resultat que dóna!

me gusta el espacio grande que me ha permitido hacer un resumen de toda la semana, con un papel de scrap que imita la pizarra, y con un ''posca'' blanco, y me encanta el resultado que da!


setmana 15...
d'aquesta setmana i de la següent tenia moltes fotos de format quadrat, tipus instagram, per això he usat aquestes fundes que tenen 9 espais quadrats de 10x10cm, per poder posar la foto directament sense quasi bé ''scrapejar-la''.

de esta semana y la siguiente tenía muchas fotos en formato cuadrado, como las de instagram, por eso he usado las fundas que permiten poner 9 fotos cuadradas de 10x10cm, y en la mayoría he puesto la foto directamente sin escrapearla.

setmana 16, protagonismes per les fotos...
a la setmana 16, a l'espai del mig, enlloc de foto i he fet journaling, fent un resum de la setmana...

a la semana 16, es espacio cuadrado del medio, he hecho journaling para hacer el resumen de la semana... 


setmana 17...
la setmana 17 podria dir-se la ''setmana de les mans brutes''! entre construir lletres de cartró i el taller de mix-media, de la Ruth a Scraphouse, he anat tota la setmana amb les mans plenes de pintura! i feliç!
la semana 17, podría ser la ''semana de las manos sucias''! entre construir mis letras de cartón y un taller que fui de mix-media con ruth a Scraphouse, he ido toda la semana con las manos llenas de pintura! y feliz!

2 comentaris:

Marta ha dit...

M'agrada molt com t'ha quedat el format quadrat! I la targeta que imita la pissarra també!
Molt guai el teu PL! ^^

Unknown ha dit...

Hola guapa:
aquí estoy de nuevo viendo tus maravillosos trabajos.
Me encanta éste en particular, el diseño y los materiales que has usado para realizarlo.
¡¡¡¡Muy bonito!!!!!
Cariños de colores y muchas bendiciones.