29 d’abril de 2013

Aprèn a fer les teves propies lletres...


Si vols aprendre a fer les teves pròpies lletres de cartró, vine aquest dissabte a Vic! 

La Eneriji i jo us ensenyarem com construir les vostres pròpies lletres i tornareu a casa amb una lletra acabada i amb les ganes de fer-ne moltes més! us ho dic jo, que això és com l'scrap i enganxa! jijij

a més pot triar l'horari que et vagi millor: pel matí de 10h a 13.30h o a la tarda de 16.30 a 20.30h!
Per a fer la inscripcio heu d'enviar un email a jimenezfotografia@gmail.com o trucar al 657 16 13 54 (eneriji).

el meu reptes és acabar amb una paret com aquesta!




Qui s'anima?

3 comentaris:

Silvia ha dit...

Hola Alba!!
al taller fem nosaltres la lletra (partim de cero) o es decora una lletra ja feta?
Si en lloc d' aquí em vols respondre al meu bloc o per mail, cap problema el que et vagi millor!!!

LittleMars ha dit...

oooh me chifla esa pared!!

alba màdico ha dit...

hola Silvia,

ho farem tot des de zero, construirem nosaltres la lletra des del inici fins a acabarla decorant.