12 de febrer del 2013

Taller de Donna Downey...

Fa uns dies vaig anar al un dels tallers que organitzava Natural Scrap amb la Donna Downey! i tot i que no és gens el meu estil, m'ho vaig passar molt bé, sobretot perquè ella és tot un personatge i molt divertida! et transmet la passió que ella té per l'scrap!


i me'n vaig anar a casa amb l'àlbum acabat, cosa que no passa en gaires tallers, i amb una dedicatòria de la Donna!


pd: la esther de Scrapa'm i la Silvia de PaperPautat m'han donat el premi Liebster!! milers de gràcies!!! quan pugui faré un post especial perquè mira que és complicat complir les normes del premi! jijiiji

2 comentaris:

Silvia ha dit...

Doncs, és una opció la de treballar amb roba i paper, que em rondava pel cap, veient el teu àlbum el resultat és genial!! molt maco!!!

LadyLau Scrap ha dit...

M' ENCANTA!! jugant amb la tela. queda genial!!