15 de febrer del 2013

project life 2013, gener...

Com ja us vaig explicar estic fent el project life 2013 però al meu ritme! així que tot just ara he acabat les 4 primeres setmanes de l'any, les que pertanyen al mes de gener!

Està fet amb retalls de paper de l'Amy Tangerine, i algunes de les targetes de Allison Kreft que van molt bé per a fer el project life, i sobretot molta cartolina kraft i d'aquarel.la que van molt bé per a dibuixar a sobre!
Detalls de les dos primeres setmanes.

Per a la tercera setmana vaig usar fotos més petites, i vaig documentar dia a dia amb les targetes de 7,5x10cm fetes amb retalls de paper que em sobrava i molt de journaling.

Detalls de la tercera setmana

I aquests són alguns detalls de la quarta setmana, on ja em vaig animar més, i vaig incloure alguna il.lustració meva per a documentar el cap de setmana i inclús faig fer el títol de la quarta setmana a mà...

Quarta setmana de gener

Volia unes targetes que poses els dies de la setmana en català, així que les he dissenyat jo mateixa. Són en blanc i negre per poder pintar-les i personalitzar-les més... estic preparant el pdf, en quan ho tingui ho penjaré aquí per si algú les vol usar...

La rodona del mickey mouse és una etiqueta
de roba. Per al project life tot serveix!!


--------------------------------------------------------


Estoy haciendo el 'project life 2013' pero a mi ritmo! así que ahora he terminado las primeras semana del año, las que corresponden al mes de enero!

Lo he hecho con recortes de papel sobrante, la mayoría de Amy Tangerine, unas tarjetas especiales para el 'project' de Allison Kreft, y mucha cartulina kraft y de acuarela para poder dibujar!

Detalles de las dos primeras semanas.

En la tercera semana las fotos que usé eran más pequeñas, de unos 4 o 5cm aprox hice tarjetas de 7,5x10cm con los papeles sobrantes para documentar día a día y poder escribir mucho.

Detalles de la tercera semana

Y estos son algunos detalles de la cuarta semana, dónde ya tenía más confianza y me atreví a documentar el fin de semana con ilustraciones mías y el título hecho a mano también...

Cuarta semana de enero

Como hay pocas cosas para hacer el 'project life' en catalán me he diseñado mis propias tarjetas de los días de la semana. estoy preparando un pdf para poderlo compartir en post para que lo podaís usar todos..

El dibujo de mickey mouse es una etiqueta
de ropa. Todo sirve para el project life!!

7 comentaris:

doris ha dit...

Artista!!! ;-)

LaFelicidaddelasCosasInsignificantes ha dit...

Que guay!!!!me encantan estos proyectos!!!muakks

Unknown ha dit...

M'encanta! un PL totalment personal! Love les ilustracions! el queixal jajajja!!!! un 10!

Unknown ha dit...

Me parto!!!! amb el queixal!!!!...
Nena ets una crack!!!
Fins aviat!

Amalia Sacristán ha dit...

Que original, me gusta mucho!

Helena ha dit...

M'agrada molt el que fas Alba; per aixó tens un regal al meu blog! (faig tard, segur que ja saps de que es tracta!!)
un petó,
Helena

Núria ha dit...

quina passada!!
felicitaaaats!!!

Núria