4 de juliol del 2012

serigrafia experimental...

si, si... serigrafia experimental! ho he posat així perquè segur que el meu professor de serigrafia s'estirarà dels pèls si veu que he pintat amb mil materials diferents damunt de la serigrafia!!

pel meu aniversari vaig fer una serigrafia per a regalar a la família, amics,... aquest és la serigrafia base... és un retrat meu amb el número 30, que vaig estampar amb un color gris, només la línia per a després poder pintar, dibuixar, fer collage i el que fos a sobre...

i després d'això vaig començar a divertir-me! la tinta de serigrafia ho aguanta tot, o quasi bé tot!així que es poden provar diferents materials i tècniques!

la serigrafia-il.lustració que hi ha a continuació, és una de les que m'agraden més: he usat acrílics, anilina, collage, les lletres són estampades amb uns segells sobre papers de scrapbook, ... tot sobre una base de paper mil.limetrat!

i també aquesta amb pintura acrílica, segells de scrap de un mapa, collage d'uns papers amb un mapa antic,...  com que la il.lustració té part del fons de color blanc, un truc que sempre queda bé, es delimitar el fons amb unes línies negres, així la il.lustració queda com emmarcada.



faig fer aquesta il.lustració per fer proves amb els retoladors d'alcohol de la marca promarker, i és amb l'única que vaig tindre algun problema és amb aquesta feta els retoladors d'alcohol que si ho repasses molt acaba arrossegant la tinta de serigrafia! 



la última que us ensenyo està feta amb aquarel.les sobre un paper ben gruixut, i amb el color negre-gris-platejat de la serigrafia queda genial, perquè ressalta molt els colors de la aquarel.la.


n' hi havia moltes més, perquè en vaig fer unes 25 per als amics i la família, però n'he posat una mostra perquè moltes estan fetes amb la mateixa tècnica o van quedar similars...


Serigrafía experimental porque he utilizado mil materiales distintos sobre una base de serigrafía. Esta ilustración la hice para regalar a los amigos y a la familia por mi 30 cumpleaños! La tinta de serigrafía lo resiste casi todo, así que usé pintura acrílica, collage, acuarelas, estampé con sellos,... con lo único que hay algún problema, es con los promarker, los rotuladores de alcohol, porque si lo repasas más de una vez, la tinta de serigrafía acaba por difuminarse un poco. 
La primera ilustración es la básica, la segunda es la que más técnicas he aplicado y la que me gusta más porque está hecha sobre un papel milimetrado, y eso le da un toque distinto! La segunda está hecha con collage i acrílicos, la tercera con los promarker, los rotuladores de alcohol, sobre el papel milimetrado. Y finalmente, la última es con acuarela. En total hice unas 25 ilustraciones, estas son tan sólo una muestra!

5 comentaris:

gigi et moi ha dit...

Alba em deixes bocabadada!!!
M'encanten totes!!!
Ets una artista, i de les bones!!!

Unknown ha dit...

Hola Alba!! Impresionantes tus ilustraciones, me encantan! Y en cuanto pueda pruebo lo de la serigrafia, me he quedado boquiabierta! :D
Azu

Unknown ha dit...

Te ha quedado un trabajo genial.
Felicidades y gracias por compartirlo.
BSSSS

Alba Slak ha dit...

muchas gracias chicas!

Geles ha dit...

Me gustan todas, pero la del caracol y la del fondo de mapa, son geniales!!! artistaza!. Besines