11 d’abril del 2012

recepta de esparregs...

no, no he transformat el planetaSlak amb un blog de cuina! sé que està molt de moda fer fotos de cupcake's i altres plats en una cuina de estil nòrdic que cap de nosaltres tenim! però segueixo tenint poques habilitats culinàries i una cuina més aviat antiga i una mica desmanegada!
però el que si que he fet es aprofitar aquests dies de vacances per sortir de barcelona i que em toqués l'aire i el sol! i a més a més, vaig trobar espàrrecs! i molts! així que avui hi ha dos amigues que soparan truita de espàrrecs!


i tot i que sé que les dos saben molt més de cuina que no pas jo, per a fer-ho una mica més especial, els vaig lligar els espàrrecs amb un cordillet i la recepta de la truita de espàrrecs! en plan 'cuina per a dummies'! així que si algú més s'anima a cuinar o ha trobat espàrrecs i en vol regalar uns quants, us deixo la imatge amb la recepta per a que la pugueu imprimir.

 *instruccions: clickeu amb el botó dret, 'guardar imagen' i des del vostre ordinador la imprimiu.

2 comentaris:

Sesame et Cannelle ha dit...

Detallassuuuu!!!!

Ens veurem al Bingo del Club? ;)

Alba Slak ha dit...

si, i tant!! ens veiem al Bingo!! em vaig perdre el karaoke, aquest no me'l perdo!