1 de febrer del 2012

il.lustració i poema d'un ferrer...


fa uns dies em van encarregar una il.lustració-retrat per a un antic ferrer que feia 60 anys... el millor d'aquest projecte és que el poema que acompanya la il.lustració és de la meva mare!! si!!! això és el que se'n diu un projecte en família!


jo vaig fer la il.lustració amb aquarel.les i vaig escriure el text utilitzant la ''imprentilla''!! sóc fan absoluta d'aquests segells!! m'ho vaig comprar fa un parell d'anys a una papereria antiga del centre de barcelona, i em serveix per a tot! per a escriure textos en pàgines de scrapbook, per posar els noms als regals, per acabar il.lustracions o quadres,... la tinta que porta no m'agrada gaire, però si useu una tinta negra permanent queda molt bé, i es pot aplicar sobre tela, en quadres, en paper,...


hace unos días hice esta ilustración de encargo para un herrero que cumplía los 60 años... lo mejor fue que compartí encargo con mi madre, quién realizó el poema!  la ilustración está hecha con acuarelas, y el texto escrito con los sellos de la 'imprentilla', una herramienta que me encanta y que me sirve para las ilustraciones, para páginas de scrapbook, cuadros,...para todo!!  la tinta que lleva no me gusta mucho, así que lo mejor es usar una tinta negra permanente.

4 comentaris:

La Casita Turquesa ha dit...

Jo, me encantan tus ilustraciones. Las vistas de Barcelona, las reflexiones de un café con leche (además de gustarme me ha parecido graciosísimo) y la serigrafía que regalaste en navidades, una chulada. Oye, la imprentilla esa, menudo invento!, podrías decir donde la compraste??.

Un beso y enhorabuena por tu trabajo

Alba Slak ha dit...

La imprentilla la compre en una papeleria de la calle Banys nous, 12, en el centro de Barcelona.

y de hecho, la venden para que te hagas tus propios sellos con el nombre, dirección,...

y gracias por pasarte por aquí, así he descubierto yo tu blog!

Anònim ha dit...

Hola Alba! Fa molt temps qno sabia de tu... Veig que has reconduit la teva carrera... Felicitats pel treball que fas.

Unknown ha dit...

xulu , molt xulu !! felicitats guapi !!!!