24 de febrer del 2012

el club mola!

si, si... el club mola!!! ahir havia quedada del club handmade per fer 'labores' i això és el que van fer les noies, però com que les meves 'labores' inclouen un llapis, un bloc de dibuix i una caixa d'aquarel.les vaig aprofitar que estaven quietes cosint per dibuixar-les!



les noies dibuixades son la Nat i la Gemma, que estaven molt quietes cosint. de fet, amb el dibuix no es veu però la Gemma està cosint una manta de patchwork enorme!! quina enveja que la gent tingui tanta paciència, jo no en tinc gens!

6 comentaris:

La Casita Turquesa ha dit...

Me encantan tus acuarelas y estoy de acuerdo contigo,El Club mola,lástima que me quede tan lejos. :(

Saludos

Anònim ha dit...

OHHHHH!!!OHHHH!!Me encanta, me encanta!!!!!k ilusión me ha hecho..aix mil gracias!!!eres una artísta Ana!!!muakkks..nos vemos prontito.....mil besosos

Anònim ha dit...

Me ha gustado mucho...aixxx que ilusión!!gracias alba....lo voy a publicar en mi blog con tu permiso...me encata!!gracias otra vez
soy Natalia...

Unknown ha dit...

Alba que xules les aquarel.les !!
m'encanten !!

Mademoiselle Marshmallow ha dit...

Alba!!!! Mil gracies!!! Ets una artista!
M'encantaaaaaa!!!
Ens veiem a la propera! Petonet!!
Petonet!*
Ho publico ara mateix al meu blog!!!
http://mademoisellemarshmallow.blogspot.com/

Mariona ha dit...

Ostres Alba!! no se com he fet cap al teu blog!pro m'ha encantat!enhorabona per l'article i que dir de les aquareles!
per cert soc la Mariona de Reus, et sona...