29 de gener del 2019

M'he fet un vestit-camisa! The Sewing Recipe 3a part!

Doncs si, un dels propòsit del 2018 i que he allargat a 2019, és començar a cosir, i sobretot, fer-me la meva pròpia roba! (versión en castellano ⬇ )

Perquè aprendre a cosir mola, però el que mola molt més és portar la roba que et fas tu mateixa!

I finalment ho he aconseguit! 😄

#vanillapattern seguint el curs online de The Sewing Recipe by Alba_Slak

 

Ja m'havia fet dos peces de roba, però la veritat que no les he aprofitat massa, amb la sudadera em vaig passar de gran, i amb les samarretes la tela m'agrada molt al tacte, però em fa calor a l'estiu... així que són èxits a mitges, perquè no les estic usant!

#vanillapattern seguint el curs online de The Sewing Recipe by Alba_Slak

Però amb el vestit-camisa sí que sí que l'he encertat perquè ja l'he portat alguns dies!


Errors:
  1. Mai encerto ben bé la talla, tot i prendre les mides bé, i revisar-hos.. Sempre em va gran! Per sort, amb la camisa, quan tenia el cos de la camisa embastat, vaig veure que em sobrava, i la vaig entrar a la talla anterior, amb el patró que tenia imprès.

Si voleu veure els altres post dels que parlo, són aquests:

The Sewing Recipe, Blusa diy
#kiwipattern
The Sewing Recipe, Sudadera diy
#applepattern



Pues si, uno de los propósitos del 2018 y que llego a 2019, era empezar a coser, y centrarme en coser mi propia ropa!
Porque mola aprender a coser, pero mola mucho más, llevar ropa que te haces tu mismo!

¡Y lo conseguí! 😄

#vanillapattern con el curso online de The Sewing Recipe by Alba_Slak

 


Me había hecho ya dos piezas de ropa, pero sin mucho éxito, la sudadera me la hice grande, y las camisetas me gusta mucho la tela, el tacto, pero me dan calor en verano... así que son medio-éxitos porque las cosí pero no las uso!

#vanillapattern siguiendo el curso online de The Sewing Recipe by Alba_Slak

Pero esta vez, acerté! Lo he usado ya varios días!


Errores:
  1. Nunca acierto la talla, aunque revise los tamaños, siempre me va grande! Pero esta vez, cuando tenia el cuerpo hilvanado, vi que me sobraba mucho, y la modifiqué a la talla anterior.

Si queréis ver los otros post, son estos:

The Sewing Recipe, Blusa diy
#kiwipattern
The Sewing Recipe, Sudadera diy
#applepattern

1 comentari:

Montse ha dit...

Ets una artista!!! I et queda molt be!!!! Enhorabona wapa!!!!