15 d’octubre del 2015

cal.ligrafia per a una boda...

Avui us vull ensenyar una cosa que em pregunten sovint les alumnes als tallers, i és quina aplicació té la cal·ligrafia més enllà dels cartells i l'scrap?

I aquí teniu una aplicació ben senzilla i molt resultona, és un segell que vaig dissenyar per a una boda!
segell amb cal.ligrafia per a una boda by alba_slak

Però a més a més, com que sabia que a la boda hi hauria un 'photocall' els vaig construir unes lletres de cartró amb la mateixa forma, o el més similar possible al segell! I a part, és un bonic record de la boda que poden usar per a decorar casa seva!
segell i lletres de cartró per a una boda by alba_slak

La veritat és que jo vaig quedar molt contenta del resultat i els nuvis sembla que els va agradar! jiji

Que us sembla a vosaltres? Us animeu a fer un segell amb la vostra cal·ligrafia?

pd: per a les que pregunteu, el segell l'he dissenyat jo i me l'ha fabricat Johnaas Stempel.

----------------------------------------------------------------------------

Hoy os traigo una cosa que me preguntáis a menudo en los talleres, y es que aplicaciones tiene la caligrafía, a parte del scrap y los carteles... Y una de las aplicaciones son los sellos, este es el que diseñé yo para una boda!

Pero además como sabia que en la boda habría 'photocall' me lié a hacer unas letras de cartón lo más parecidas posible al diseño que había hecho para el sello. 

La verdad es que yo quede muy contenta con el resultado y parece que los novios también! jiji

2 comentaris:

Leo ha dit...

Els nuvis encantas! !!

Francina ha dit...

Uuaaaaauuu, Alba ets una CRACK!!!! Es segell m'encanta, i es detall de ses lletres pes photocall el trob espectacular!