18 de març del 2015

Notícies i Scrap+Sitges...

Aquest post ve carregat de notícies!

La primera i que em fa molta il·lusió és: que els meus segells ja es venen a Etsy! Johnaas Stempel ha obert una botiga a Etsy, no deixeu de visitar-la, a part dels meus segells en fan molts més!

Segells per a scrapbook
Segells en català per a Scrapbook...

La segona i la tercera notícies estan relacionades i passaran a Sitges!!! Qui va a la Fira Scrap+ Sitges??? Jooo! jajaja


Si el divendres a les 17h sou a Sitges veniu a veure'ns a la presentació que farem Johnaas Stempel i jo dels nostres segells! Us explicarem la història d'aquest projecte, els podreu veure en directe i us podreu endur un tag fet per vosaltres amb els segells!

exemples de tags fets amb els segells i una mica d'aquarel.la...


I per últim, però no menys important, és la exposició de layouts que hi haurà al edifici Miramar de Sitges, on podeu veure'n un de meu del que estic molt contenta, hi ha molta cal.ligrafia, molt color, i una mica de gesso, la combinació perfecta! jajaja

detall del Layout 'Mediterraneo'...


Ja només queden un parell de dies, així que...
... ens veiem a Sitges!!!