6 de novembre del 2014

Layout mixmedia 'La padrina'...

Ja tocava fer un layout! M'encanten els layouts! Aquest el vaig fer per celebrar que sóc padrina!

layout mix media amb stencils de stampam

El que més m'agrada dels layouts és que tinc tot el fons per guarrejar! jiji. La majoria dels meus layouts estan fets sobre una cartolina bàsica blanca amb stencils, aquarel·les, gesso, gelatos,... Així que quan la Irene de Stampam va fer els nous stencils, vaig veure que alguns stencils eren perfectes per a guarrejar els fons!

fons mixmedia creat amb stencil i gesso

Aquí podem veure un detalls del fons creat amb un stencil de formes quadrades i gesso, i després donant-li color amb aquarel·les líquides, senzill i resulton! jajaja

La resta del layout són elements molt bàsics, les dos fotos són el que li dóna la gràcia al layout, a part, vaig afegir una cartolina blanca per a escriure el títol amb cal·ligrafia i tinta negra!  mireu aquest detall del fons groc, m'encanta com ha quedat!
detalls del títol i del fons del layout

I la resta d'elements de decoració també són de Stampam. A vegades tenim un munt de material i usem el que tenim més aprop, que és lo que em va passar aquest cop, que els vaig veure damunt la taula, sense pensar-m'ho li vaig posar una mica de gesso i aquarel·la han quedat molt bé per donar un toc divertit al layout!
detalls mixmedia del layout

Espero que us hagi agradat! fins aviat!!

---------------------------------------------------------------------------------------

Ya tocaba hacer un layout! Me encantan los layouts! Y este lo hice para celebrar que ya soy 'padrina' (madrina)!

layout mix media con los stencils de stampam

Lo que me gusta de los layouts es que tengo todo el fondo para guarrear! jajaja. La mayoría de los layouts tienen de base una cartulina básica blanca, lo que me permite jugar con stencils, tintas, gesso,... Así que cuando Irene de Stampam me enseñó los nuevos stencils vi claro que eran perfectos para mis fondos! 

fons mixmedia creadot  con stencil y gesso

En la imagen de arriba podéis ver el fondo del layout creado con un stencil y gesso, y después le dí color con las acuarelas líquidas, es sencillo pero resulton! jajaja


Como el fondo tenía tanto protagonismo, sólo añadí dos fotos que son las que le dan un toque diferente al layout, y una cartulina blanca para poder escribir el título con tinta negra y caligrafía !
detalls del títol i del fons del layout

Y casi sin pensarlo los demás elementos de decoración también son de Stampam, porque a veces tenemos un montón de material y acabamos usando el que tenemos más cerca, que es lo que me pasó, que los vi encima de mi mesa, les puse geso y les dí color con acuarela!
detalles mixmedia del layout


Espero que os haya gustado! 
Hasta pronto!!