19 d’octubre del 2012

caixa de regal diy...

una caixa plena de regals personalitzats és una bona opció per a fer regals d'aniversaris. Buscant per internet es poden trobar molts exemples, sobretot a Pinterest, i les opcions de personalització son infinites, adaptant-se a cada persona!


el procés que jo vaig seguir és ben senzill. Només s'ha de triar els colors i la lletra per a posar el nom de la persona, jo en aquest cas vaig afegir també la edat, i segons la forma dels regals s'adapta com aplicar-ho.

En objectes petits o que no vulguem que es vegi l'embalatge original, es pot embolicar tot sencer. jo ho he fet amb una rajola de xocolate per a què no es veiés l'embolcall que era ben lleig.


en altres regals, com les bosses de caramels es pot usar una tira de paper amb el disseny que hem triat, per a tancar la bossa. I inclús posar petits missatges usant la mateixa tipografia. En la imatge de sota, podeu veure un exemple de la rajola de xocolate embolicada amb 'xocolata de emergència', una llibreta 'per a no oblidar res!',...

els regals que es poden posar a dintre la caixa poden ser molt variats! des de caramels, xocolatines, vals de regal, llibretes per a què els amics firmin el dia de l'aniversari, llibres, confeti, roba, caixetes de té, pintures, ninos de peluix... i tot allò que càpiga dintre de la caixa!

----------------------------------------------------------

una caja llena de regalos personalizados es una buena opción para regalar, y por internet podemos encontrar muchas ideas, dónde más en Pinterest!

el proceso es fácil, tan sólo requiere escoger los colores y la tipografía, para poner el nombre de la persona en todos los regalos. Yo en este caso añadí también la edad. 

Con esto ya hecho, el diseño se debe adaptar a cada uno de los regalos. en los que no queremos que se vea el embalaje original, lo envolvemos por completo, como por ejemplo las tabletas de chocolate, que suelen tener un embalaje bastante feo.

 

en otros regalos, como las bolsas de caramelos, se puede usar el mismo diseño para cerrar la bolsa, y personalizar un poco más añadiendo mensajes en cada regalo, como por ejemplo una tableta de chocolate con un mensaje que ponga 'chocolate de emergencia', o una libreta con un mensaje de 'para no olvidar nada'...

la cantidad y variedad de regalos que se puede poner en la caja es infinita! caramelos, libros, libretas, vales de regalo, ropa, muñecos, pinturas, cajas de te,...

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Un trabajo verdaderamente muy lindo.
Me encanta.
¡Ánimo con esa creatividad que tienes!!!!!!
Besitos de colores y bendiciones

Geles ha dit...

Me encanta!!! Y esas letras de dymo gigantes?. seguro que le encantó. Besitos