20 de desembre del 2011

amic invisible handmade a el club...

el dijous a la tarda va haver trobada de El club, però aquest cop era especial! era  una trobada pre-nadalenca amb amic invisible handmade inclòs!!  i no sabeu quin nivell!!! tots els regals eren xulíssims, originals i fets a mà!



a mi em va tocar el regal de la deborah de Dumbo, un sobre de paper kraft amb el títol de "regalito molón (y zen)", d'on van sortir unes nines russes de fusta amb uns tocs de daurat i negre, però el millor és el que amagaven, unes frases sorpresa de pensaments positius!!! gràcies!!! perfecte per començar el 2012 amb bon peu! les frases estic pensant com emmarcar-les per veure-les sovint i no oblidar-me dels missatges que hi ha escrits... algun suggeriment?

Fes click a la imatge. Haz click en la imagen.

i després encara va haver un sorteig i un regal sorpresa! en el sorteig em va tocar un foulard de Sietedelonce, que m'encanta! estic com un nen amb sabates noves! mireu la resta de foulard's d'aquesta temporada... i el regal sorpresa tenia retalls de teles de Sietedelonce, botons, cordills,.... pensat per a seguir creant!



em falta fer unes fotos ben fetes al meu regal handmade... però si mireu el post de la deborah ho podreu veure en primícia!

el jueves por la tarde hubo encuentro de El club, un amigo invisible handmade prenavideño! a mí me tocó el regalo de deborah de Dumbo, un sobre de papel kraft con el título "regalito molón (y zen)" y de dónde salieron unas muñecas rusas de madera y unos mensajes positivos! perfecto para empezar el 2012 con buen pié! las frases estoy buscando alguna manera de enmarcar, así que se aceptan sugerencias...
y luego hubo un sorteo dónde me tocó un foulard de Sietedelonce! tenéis que entrar en su web y ver todos los de esta temporada... pero aún había más, un regalo sorpresa con telas antiguas de Sietedelonce, botones, hilos,... para seguir creando! 
tengo que hacer unas fotos bien hechas al regalo handmade que yo hice... pero mientras podéis ver el post de deborah...

2 comentaris:

gigi et moi ha dit...

Alba cariñitu! quin club més xul.lo està superbé i el teu foulard és una preciositat!! Bones festeeeeees!! ;D

Unknown ha dit...

nena que xuluuuuuuuuu !!!!
felicitats guapissima !!!